Cara Menulis Palm

Bagaimana Menulis?

Ejaan tapak tangan yang betul

tapak tangan

Pada zaman dahulu, orang-orang telah melukis beberapa tokoh di atas batu dan berusaha menjelaskan sesuatu kepada orang-orang yang datang atau yang akan datang ke sana kemudian. Hari ini, kami dapat menghantar mesej kami kepada orang lain di dunia melalui e-mel. Teknologi harus dinilai.

Kemanusiaan telah mencuba banyak kaedah komunikasi dari masa lalu hingga sekarang. Walaupun kita dapat saling memberitahu dengan penemuan seperti telefon, televisyen dan radio hari ini, penulisan, yang merupakan alat komunikasi tertua bagi manusia, masih terkini dan nampaknya terus dilestarikan.

Kata-kata adalah sebahagian daripada kehidupan seharian kita. Dan dengan menggunakan kata-kata ini betul sangat penting untuk hubungan manusia. Apabila menghantar e-mel atau permohonan kerja kepada orang atau organisasi yang kami hadapi, kami perlu berhati-hati tentang bagaimana perkataan tersebut ditulis. Atas sebab ini, ia akan menjadi pilihan yang baik untuk mendapatkan bantuan daripada sumber yang kuat.

Khususnya, terdapat keraguan berterusan dalam penulisan akhiran di dan. Sebenarnya sangat mudah untuk menyelesaikan keadaan ini. Sekiranya kita menerangkannya dengan contoh; Akhiran konjungsi –de dan –da ditulis secara berasingan. Jadi bagaimana kita tahu jika kata-kata ini adalah kata hubung? Gabungan - de - juga masuk akal dalam dirinya. Bacalah juga dengan mengabaikan akhiran dalam ayat dan jika makna ayat itu diputarbelitkan, ini adalah akhiran, ia ditulis bersebelahan (ini bermaksud tidak masuk akal) Contoh: Saderi di kebun. Mari abaikan dan tuliskan: saderi kebun. Ya, itu tidak bermaksud bahawa hukuman itu pecah. Tidak ada penyelewengan apabila dibaca dengan mengabaikan pemisah-dan -da. Contohnya: Saya sudah terlambat. Mari kita tutup: Saya sedikit ketinggalan. Seperti yang anda lihat dalam contoh ini, ada corak tertentu, dan kita harus mengikuti corak ini.

Apa maksud palmistry?

Bagaimana Menulis Palmistry?

Buku Panduan Ejaan