Cara Menulis Larangan

Bagaimana Menulis?

Larangan Penulisan yang betul

mengharamkan

Salah satu isu yang paling penting dalam peraturan ejaan adalah bahawa ia adalah terkini. Bagaimanakah perkataan boleh dikemas kini? Ya, beberapa sinonim dapat membuat makna dan makna yang berbeza dari masa ke masa, jadi kita perlu mendengar kata-kata baru dan mempelajari ejaan mereka yang betul. Seperti kata-kata lama, terdapat kata-kata yang baru saja memasuki bahasa kita.

Dengan teknologi dan kecanduan mudah alih yang berkembang, anak-anak kita sama ada tidak tahu atau melupakan kata-kata yang digunakan untuk digunakan. Ia juga mencipta bahasa baru dengan mendapatkan kata-kata baru di kalangan mereka sendiri. Laman web kami adalah panduan untuk anak-anak kita untuk bercakap dan menulis kata-kata dengan betul. Akan ada kata-kata baru dalam bahasa kita, tetapi berhati-hati untuk tidak menggunakan perkataan singkatan yang tidak bermakna apa-apa.

Salah satu kesilapan yang paling biasa dalam menulis perkataan dibuat dalam perkataan Pre. Ini adalah teknik penulisan yang sangat mengelirukan. Sebagai contoh (Prejudis) adalah kata yang berasingan, sedangkan perkataan (Kata Pengantar) bersebelahan. Peraturan ejaan mungkin berbeza-beza mengikut kesan masa kita. Sila ambil perhatian!, Walaupun kedua-duanya adalah kata prefixed, satu bertulis bersebelahan dan satu bersebelahan.

Kita hidup dalam era teknologi, kita semua mempunyai telefon atau tablet. Banyak faktor yang mengelirukan boleh ditemui pada bila-bila masa, di mana sahaja. Malah sekarang kita mengimbangi dan menulis banyak perkataan yang salah yang kita tahu sebagai benar. Tetapi malangnya, kata-kata yang kita tulis tanpa sadar menyebabkan kecacatan budaya. Kita lihat ini selalunya dalam beberapa filem atau fenomena yang kita rujuk sebagai youtuber, sila berhati-hati.

Apa Arti Larangan?

Bagaimana Menulis Larangan?

Panduan Ejaan Larangan