Cara Menulis Formality

Bagaimana Menulis?

Rumusan yang betul

formaliti

Salah satu peraturan yang akan kita perhatikan semasa menulis adalah kata kerja kata sifat. Kata kerja kata sifat mesti ditulis secara berasingan selagi menyelesaikan ayatnya. Salah satu kesalahan yang paling biasa berlaku adalah kerana salah faham tentang kata kerja kata kerja kata sifat. Contoh: Jam Penggera hendaklah ditulis secara berasingan, tidak bersebelahan. Oleh kerana kesalahan dalam gaya ini sering dilakukan, maklumat mesti diperoleh dari sumber sebelum menulis.

Mungkin ada perbezaan makna antara kata-kata, dan salah satu peraturan keemasan yang tidak boleh kita lupakan adalah kata itu boleh dengan kata yang berbeza yang membawa maksud yang sama. Contohnya, kata untuk membebaskan dan memaafkan digunakan dalam makna yang sama walaupun itu adalah kata yang terpisah. ia mungkin datang.

Beberapa perkataan adalah kata-kata akhir. Sesiapa yang menguasai kata-kata itu; vokal - putus konsonan - persamaan konsonan (pengerasan) yang disebabkan oleh huruf p, ç, t, k, dan semua pencinta bahasa yang menguasai akhiran pembinaan adalah sensitif terhadap kesilapan ejaan. Penggunaan perkataan yang betul dan tetap; bahkan menggalakkan keadaan ini adalah penting untuk semua bahasa dunia. Kelebihan kata-kata adalah, tentu saja, suatu fakta yang tidak dapat dinafikan, tetapi bagaimana dengan betul dan ejaan-bukti kata-kata ini ditulis sangat kritikal.

Terdapat tulisan di mana sahaja kita melihat, kata-kata di jalan, di televisyen, bahkan di rumah kita semasa duduk, tulisan di mana sahaja. Apa yang anda fikir akan berlaku sekiranya orang tidak menemui aktiviti seperti menulis? Berikut adalah pemahaman yang lebih baik tentang betapa pentingnya penulisan dan kata-kata, jadi sangat penting kita menulis perkataan dengan betul dan mengikut panduan ejaan.

Apa Makna Formaliti?

Bagaimana Menulis Formaliti?

Panduan Ejaan formaliti